søndag 13. januar 2013

Velkommen til Drømmen om badekar!

Noen av dere kjenner kanskje til meg gjennom sybloggen min, LilleLeo. I løpet av de siste årene har jeg, tro det eller ei, fått litt andre interesser i tillegg til syingen. Jeg har begynt å strikke litt, og fått en økende interesse for hus, hage og interiør. I tillegg elsker jeg DIY's.

I løpet av våren skal vi forhåpentligvis begynne å bygge på huset. Vi skal få ny, stor stue og et nytt, stort kjøkken. Med tiden skal gamledelen renoveres, og enkelte rom skal skifte plass. Jeg kommer til å bruke bloggen til å dokumentere byggeprosessen. Jeg gleder meg sakte. Det skal bli fantastisk å slippe å stue sammen familien i vår knøttsmå stue når vi har familiebesøk, og ha et kjøkken hvor alle fire familiemedlemmene + katten kan oppholde seg uten at det er trangt, og alle går i veien for hverandre. Ikke minst vil vi få en krok i lé på terrassen, så da er det håp om å sitte der uten å måtte kle på seg og slippe sur nord-og sønnavind. Høres ikke det herlig ut?

 

(Sånn btw – om noen er litt mer kyndig i PS-bruk enn meg, som kunne tenke seg å finpusse litt på badekaret i headeren min, så ta gjerne kontakt på krestine@online.no. )

9 kommentarer:

  1. Spennende! Lykke til med påbygging, oppussing og ikke minst jakten på det perfekte badekaret!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Merete! Jeg skulle kommentere på bloggen din, men der var det ikke noe, så jeg svarer her i steden. :)

      Slett
  2. Så gøy! Jeg skal selvfølgelig følger deg! Masse lykke til :-)

    Vicky

    SvarSlett
  3. Så spennende planer! Gleder meg til å følge med

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Lottemora! Jeg skulle kommentere på bloggen din, men det gikk ikke siden jeg ikke har tilgang til den. Håper vi sees igjen! :)

      Slett
  4. Jeg gleder meg virkelig til å følge med, skjønning:) God klem!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en tilbakemelding! :)