mandag 21. oktober 2013

Det nærmer seg...

Det er ikke allverdens igjen på badet i kjelleren. Jeg G L E D E R meg! Slik så det ut når vegger og golv var ferdig klint inn med membran:

PicMonkey Collage

PicMonkey Collagepic

Og slik ser det ut nå!

DSC_0063pic

Kassen til toalettet har blitt fliset i dag.

DSC_0064pic

Her kommer dusjen:

DSC_0065pic

Og her kommer et lite badekar. <3

DSC_0066pic

I morgen skal min kjære se om han finner et dusjkabinett og på torsdag kommer onkel "Murer" for å flise golvet, med grå fliser. Yeih!

Det er vel kanskje helt unødvendig å si at jeg gleder meg til kjellerstuen kan ryddes og vaskes (og det ikke ser ut som en dinosaur som har gått amok)?

DSC_0068pic

2 kommentarer:

  1. Så spennende med nytt bad! Heldig :)
    Fin tirsdagskveld til deg

    SvarSlett
  2. Dette vert flott :) Kjekt at det begynner å verta sving på sakene borte hjå dekå :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en tilbakemelding! :)