tirsdag 11. februar 2014

Lille spire

 

DSC_0018pic

I fjor sommer fikk jeg en liten fetter. Er han ikke vakker?

DSC_0897

 

pic

 

DSC_0898

 

DSC_0905

 

DSC_0915

 

DSC_0929

 

DSC_0937pic

 

DSC_0968

 

DSC_0973

 

DSC_0420

 

DSC_0423

 

DSC_0428

Vi hadde en formiddag hvor stuen ble rigget om litt, slik at alt lå til rette for fine bilder med bra lys. Jeg begynte å ta bilder med mitt da nye kamera, Nikon D3200, men det må være noe gale med innstillingene, for fargene ble way off og uten dybde. Jeg hadde heldigvis ikke solgt det gamle kameraet, D50'en, så det fikk kjørt seg! Med 55-200 linsen på var det en drøm å ta bilder. De fleste bildene er lite eller ikke redigert, noe som er målet mitt når jeg tar bilder.

Dette er bare et knippe av en hel haug med fine bilder som ble tatt. Senere vil jeg vise albumet jeg laget til min tante og samboeren hennes til jul.

9 kommentarer:

  1. Hei på deg,
    tusen takk for koselig bursdagshilsen inne hos meg *smiler*

    ♥ vakreste bilder av vakre gutten! Flink er du!

    Ønsker deg en finfin onsdag,
    jeg kjenner det skal bli godt med helg allerede, haha!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Åh! Så nydelig bilder! Hvis vi får et barn til skal jeg virkelig vurdere å få tatt noen skikkelige bilder den første tiden.

    P.S.: Elsker min nye fine kopp :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristin! :) Så kjekt å høre at du liker den nye koppen din! Jeg har lyst på en slik en selv, så kanskje jeg må kjøpe meg en. :)

      Slett
  3. Svar
    1. jo - det er han<3
      Men det er jammen bildene dine også kjære du:)

      Slett
  4. Så utrolig lekre bilder av vår nydelige lille fetter!! Virkelig nydelige Kristine!! Tipper tante er kjempe fornøyd med disse!! :-)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ginamor. <3 Sist jeg sjekket, var hun strålende fornøyd. <3

      Slett

Jeg blir veldig glad for en tilbakemelding! :)