tirsdag 26. januar 2016

Vinnere av giveaway!

Med vinter kommer som regel basselusker og her i huset ble Lillebror syk på søndag, så jeg har dessverre ikke fått tatt trekningen før i dag. Vinnerene har blitt trukket på random.org.

-------

1. (Det ble noe tull når jeg skulle lagre, så max nummeret på bildet er feil, det var 13)

Uten navn

Vinneren av en pose kaffe + en kopp er Margrethe, som skrev:

“Margrethe 23. januar 2016 kl. 23.22

Mmm, ny kaffekopp. Ja takk”


2.

Uten navn1

Vinneren av en pose kaffe er Sissel Jørstad, som skrev:

Sissel Jørstad 22. januar 2016 kl. 00.03

“Jeg kunne gjerne tenke meg kaffe og kaffekopp ja �� Jeg er en slik de kaller for en kaffe-entusiast Bare MÅ ha det, hele tiden ��”

 

3.

Uten navn2

Vinneren av en Keep Cup er Gunhild, som skrev:

Gunhild 10. januar 2016 kl. 15.31

Oh! Deilig kaffe og fin kopp! Ja takk, gjerne!!”

-------

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! Jeg tar kontakt med dere. Sissel, du må sende meg en epost på kristine.tuft@gmail.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for en tilbakemelding! :)